درخواست شما دوستان عزیز و گوگولی
 
~mode-pic~

سلام خوبید بچه ها ازتون خواهش میکنم

که از هرکی عکس میخواید به من بگید غیر از هنرمند های ایرانی چون من تو وبلاگم چیز هاای ایرانی

نمیزارم

پس یادتون نره از هر هنرمند خارجی عکس میخواید بگید

piliz piliz piliz  



نظرات شما عزیزان:

kimiya
ساعت18:04---13 آذر 1390
خواهشا عکسای تیلور سوییفت و تو سایتتون بذارین البته عکسای جدیدش!

kimiya
ساعت18:03---13 آذر 1390
خواهشا عکسای تیلور سوییفت و تو سایتتون بذارین البته عکسای جدیدش!

Farokh
ساعت17:52---27 تير 1390
سلام من میخوام باهات همکاری کنم
پاسخ:واقعا باشه امروز ساعت شش و نیم بیا تو یاهو تا شرایط رو بهت بگم


delbar21
ساعت2:07---27 تير 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 18 تير 1398برچسب:, :: 20:5
yasaman

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 274
بازدید کل : 29640
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1

چت روم